Obvezni kolegiji
Popis obveznih predmeta s brojem sati aktivne nastave potrebnih za njihovu izvedbu i brojem ECTS bodova:
I. SEMESTAR
OBVEZNI KOLEGIJI
Kolegij | Nastavnik |
Ukupno sati |
Predavanja |
Seminari |
Bodovi |
|
1. | PROCES MAKETINGA |
Prof.dr.sc. Bruno Grbac Izv.prof.dr.sc. Davorin Turkalj |
25 |
15 |
10 |
6 |
2. | MARKETINŠKA ISTRAŽIVANJA |
Prof.dr.sc. Tihomir Vranešević |
25 |
15 |
10 |
6 |
3. | E–MARKETING | Prof.dr.sc. Drago Ružić Doc.dr.sc. Antun Biloš |
25 |
15 |
10 |
6 |
4. | MARKETINŠKE STRATEGIJE | Prof.dr.sc. Bruno Grbac Doc.dr.sc. Helena Štimac |
25 |
15 |
10 |
6
|
Svaki polaznik poslijediplomskog studija dužan je upisati, aktivno sudjelovati u nastavi (ukupno 200 sati)i položiti sve tražene sastavnice za polaganje ispita svih obveznih i izbornih kolegija, te napisati dva seminarska rada i završni rad. Polaznici se prigodom upisa u I. semestar predupisuju za izborne kolegije, s tim da ih konačno upisuju početkom II. semestra. Da bi se nastava iz konkretnog kolegija mogla izvoditi, nužno je potrebno da se prigodom njihovog predupisa prijavi najmanje pet polaznika. U protivnom, polaznicima se organizira konzultativna nastava u trajanju od pet sati.