Upravljanje markama
(4 ECTS boda)
- Važnost marke i upravljanja markom.
- Povijesni razvoj upravljanja markom.
- Definiranje cjelovitog pojma «marka» («brand»).
- Elementi identiteta marke (naziv, znak-logo-simbol, boja …).
- Pravna zaštita marke. Upravljanje portfolijom markama.
- Iskorištavanje uspješnih maraka.
- Internacionalizacija maraka.
- Komuniciranje markom i komuniciranje marke.
- Vrijednost marke.
- Financijska vrijednost marke.
- Tržišna vrijednost marke.
- Mjerenje vrijednosti marke.
Cilj kolegija
Polaznici će upoznati i usvojiti temeljne principe strateškog upravljanja markama. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti marke tijekom njezina životna vijeka (značenje marke – snaga marke – vrijednosti marke). Nadalje upoznat će se specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju marke.
Temeljna literatura:
Tihomir Vranešević: Upravljanje markama – Brand Management, Accent, Zagreb, 2007. g.
Dopunska literatura:
Smith, P. R. – Taylor, J.: Marketing Communications – An Intergrated Approach, Kogan Page, 2002
Hutt, M. D.; Speh, T. W., Business Marketing Management:B2B, South-Western College Pub., 2006.
Bingham, G. F., Gomes, R., Patricia A. Knowles, A. P.: Business Marketing, 2005.
Morris, M. H., Pitt, L., Honeycutt, D. E.: Business-to-Business Marketing: A Strategic Approach, Sage Publication, 2001.
Oblik provedbe nastave:
Predavanja, radionice, razrada slučaja iz poslovne prakse.
Vrednovanje znanja:
Ispit se polaže pismenim i usmenim putem.
Praćenje kvalitete i uspješnosti izvedbe predmeta:
Anonimna anketa.