Ponašanje potrošača
(4 ECTS boda)
Ciljevi kolegija:
Upoznavanje s teorijama i empirijskim modelima ponašanja potrošača, te marketinškim aspektima i aktivnostima utemeljenim na spoznajama o ponašanjima potrošača.
Obvezna literatura:
Schiffman, L.; Kanuk, L. L.: Consumer Behavior, 8th Ed., Prentice-Hall, 2003.
Kesić, T.: Ponašanje potrošača, ADECO, Zagreb, 1999.
Grbac, B.; Lončarić, D.: Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje, Rijeka, 2010.
Izborna literatura:
Engel, J. F.et al.: Consumer Behavior, The Dryden Press, 2000.
Hawkins, I. D. et al.: Consumer Behavior- Implications for Marketing Strategy, Irwin, Chicago, 2000.
Solomon, M. R.: Consumer Behavior, 6th Ed., Prentice-Hall, 2003.
Oblik provedbe nastave:
Nastava se izvodi u obliku interaktivnih predavanja koja uključuju pojedinačne i timske zadaće kao i prezentacije polaznika.
Vrednovanje znanja:
Ispit se polaže usmeno, a u ocjenu ulazi i aktivnost na nastavi i izrada zadaća:
- Aktivnost na nastavi 20%
- Timski zadaci 20%
- Pojedinačni zadaci 30%
- Usmeni ispit 30%
Praćenje kvalitete i uspješnosti izvedbe predmeta:
Kontinuiranim ocjenjivanjem od strane studenata.