Mirela Mihić
prof.dr.sc. Mirela Mihić
Ekonomski fakultet u Splitu
e-mail: mirela.mihic@efst.hr
Web: http://www.efst.hr/studiji.php?prof=mmih
Rođena 22. rujna 1971. godine u Splitu, Republika Hrvatska. Osnovnu i srednju školu završila u Splitu, te se 1991. god. upisala na Ekonomski fakultet u Splitu.
Akademsko obrazovanje:
Stupanj doktora znanosti
- 12. 04. 2002., «Utjecaj izgleda prodavaonice i prodajnog osoblja na ponašanje u kupnji», Ekonomski fakultet Split.
Stupanj magistra znanosti
- 28. 10. 1997. «Međuovisnost kvalitete ljudskih potencijala i efikasnosti poslovanja», Ekonomski fakultet Zagreb;
– 1994 -1997., poslijediplomski studij «Ekonomija međunarodne razmjene», Ekonomski fakultet Zagreb.
Diplomirani ekonomist
– 06. 09. 1994. “Organizacijska etika i kultura”;
- 1991- 1994., VII/1 stupanj studija ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Splitu, smjer Upravljanje marketingom.
Zaposlenja:
- od 10. 05. 2007. izvanredni profesor za granu Ekonomika poduzetništva (Marketing)
– od 02. 12. 2003. do 09. 05. 2007. docent za granu Ekonomika poduzetništva, kolegiji Ponašanje potrošača, Promocija, Vještine prodaje i pregovaranja;
- 29. 10. 2002. – 02. 12. 2003. viši asistent, kolegiji Komuniciranje s tržištem, Istraživanje tržišta, Ponašanje potrošača, Promocija;
- 21. 04. 1998. – 29. 10. 2002. asistent, kolegiji Komuniciranje s tržištem, Istraživanje tržišta, Ponašanje potrošača;
– 07. 10. 1996. – 21. 04. 1998. znanstveni novak, kolegiji Komuniciranje s tržištem, Istraživanje tržišta, Trgovinsko poslovanje.
Usavršavanje:
- rujan 2002, jednotjedni seminar-radionica Tehnike moderiranja i prezentiranja, Zagreb, u organizaciji Ministarstva za obrt, malo i srednje poduzetništvo i GTZ-a;
- 2002, Staffordshire University (Stoke on Trent), Velika Britanija – unapređenje nastave i razvoj nastavnih planova i programa, TEMPUS projekt, Ekonomski fakultet u Splitu;
– 1998, Carol Martin Gatton College of Business and Economics, University of Kentucky, Lexington, Kentucky, SAD, program znanstvenog usavršavanja «University of Kentucky Croatian Mentors’ Program» – uz potporu United States Information Agency.
Sudjelovanje na znanstvenim skupovima:
1) 3rd International Conference on Enterprise in Transition, Split-Šibenik, Croatia, May 27-29, 1999;
2) 4th International Conference on Enterprise in Transition, Split-Hvar, Croatia, May 24-26, 2001;
3) International Conference of the Faculty of Economics Sarajevo – ICES 2002: Transition in Central and Eastern Europe – Challenges of 21st Century, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina, October 17-18, 2002;
4) 5th International Conference on Enterprise in Transition, Split-Tučepi, Croatia, May 22-24, 2003;
5) 2nd International Conference “An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage”, Zagreb, Croatia, 2004;
6) 6th International Conference on Enterprise in Transition, Split-Bol, Croatia, May 26-28, 2005;
7) 3rd International Conference “An Enterprise Odyssey: Integration or Disintegration», Zagreb, Croatia, June 15-17, 2006;
8) Third International Conference of the School of Economics and Business in Sarajevo – ICES 2006, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina, October 12-13, 2006;
9) 7th International Conference on Enterprise in Transition, ISSN: 1846-2618, University of Split, Faculty of Economics, Split-Bol, May 24-26, 2007;
10) XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti, Rijeka, 25-27. listopada 2007.
Priznanja:
- Priznanje za izuzetno zalaganje i istaknut uspjeh postignut u znanstveno-nastavnom radu, Ekonomski fakultet Split, prosinac 2002.
Članstvo:
Regionalna udruga za marketing CROMAR-Split
Jezici:
Engleski (aktivno)
Ostalo:
– Uvođenje novih i inoviranih sadržaja predmeta te novih praktičnih nastavnih metoda na preddiplomskom, diplomskom i poslijediplomskom studiju uz odobrenje nadležnog stručnog tijela visokog učilišta;
- Recenzentica više znanstvenih, stručnih radova i priručnika;
- Član Povjerenstva za ocjenu i obranu više magistarskih radova (Ekonomski fakultet Split) te jedne doktorske disertacije (Ekonomski fakultet Zagreb)
- Aktivno sudjelovanje u stručnim tijelima Fakulteta (Komisija za polaganje ispita za voditelje poslovnica i turističke vodiče, Knjižnični odbor, Komisija za nostrifikaciju diploma, Povjerenstvo za programme cjeloživotnog obrazovanja); član ZNV Fakulteta;
– Aktivno učešće u radu organizacijskog odbora XVIII. znanstveno-stručnog kongresa CROMAR (Split, listopad 2003. god.);
- Od nastavne 2002/2003. do 2006/2007. godine voditelj stručnog studija “Poslovni marketing”;
- Od 2003. god. član nadzornog odbora CROMAR-a, a od 2005. god. upravnog odbora RUM CROMAR-Split;
- Voditeljica i suvoditeljica sekcija na marketinškim konferencijama;
- Od listopada 2006. god. Pročelnica Katedre za marketing;
- Sudjelovanje u izradi stručnih projekata te edukaciji prodajnog osoblja;
- Promotorica knjige (prosinac, 2006.) Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti, Masmedia, Zagreb, 2006., autora J. Pavičić, N. Alfirević i Lj. Aleksić.
– Korisnik nekoliko statističkih paketa.
Popis objavljenih radova u zadnjih pet godina:
- M. Mihić, S. Kraljević, Promocijske aktivnosti prodavaonice, MOSTARIENSIA, Časopis za humanističke znanosti, ISSN: 1234-5679, Sveučilište u Mostaru, broj 17, Mostar, svibanj 2003, str. 95-107.
- M.Mihić, Croatian Supermarket Shoppers’ Preferences in Terms of Sales Staff Behaviour and Store Design: A Segmentation Analysis, Proceedings of the 5th International Conference on Enterprise in Transition, ISBN: 953-6024-49-7, Faculty of Economics, Split-Tučepi, May 22-24, 2003, 364-367 (extended abstract, full text on CD-ROM, 1584-1596)
- Prodavanje i vještina pregovaranja, skripta, interna publikacija, (120 str., jednostruki prored), Ekonomski fakultet Split, Split, 2003.
- M.Mihić, Croatian Supermarket Shoppers’ Preferences in Terms of Store Design and Their Implications on Retailers, Proceedings of the 2nd International Conference “An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage”, ISBN: 953-6025-05-1, Graduate School of Economics and Business, University of Zagreb, Zagreb, June 17-19, 2004, 254-255 (extended abstract, full text on CD-ROM, 1798-1812)
- N, Nikolić, B. Grčić, M. Mihić, N. Alfirević, D. Bakotić, Razvojna opredjeljenja Regionalne Veletržnice Split i projekcija ulaganja u 2. fazu razvoja, Ekonomski fakultet Split, 2004 (elaborat).
- M.Mihić, Consumers’ Social Class as the Starting Point for Creation of Enterprise Marketing Strategy – Empirical Research, Proceedings of the 6th International Conference on Enterprise in Transition, ISBN: 953-6024-70-5, University of Split, Faculty of Economics, Split-Bol, May 26-28, 2005, 208-210 (extended abstract, full text on CD-ROM,451-470)
- M.Mihić, Buying Behavior and Consumption as Indicators of Consumer’s Social Class: A Segmentation Analysis, Proceedings of the Third International Conference of the School of Economics and Business in Sarajevo – ICES 2006 “From Transition to Sustainable Development: The Path to European Integration”, ISBN: 9958-605-89-9, University of Sarajevo, School of Economics and Business, Sarajevo, October 12-13, 2006, 282-284 (extended abstract, full text on CD-ROM)
- M. Mihić, M. Radman, Kupovne preferencije i ponašanje u kupnji na primjeru zaposlenih i nezaposlenih žena u Hrvatskoj, MOSTARIENSIA, ISSN: 1234-5679, Časopis za humanističke znanosti, Sveučilište u Mostaru, broj 24, Mostar, listopad 2006, str. 179-193.
- M. Mihić, G. Čulina, Buying Behavior and Consumption: Social Class Versus Income, MANAGEMENT, Journal of Contemporary Management Issues, ISSN: 1331-0194., Faculty of Economics Split – Croatia, Vol. 11, No. 2, December 2006, str. 77-92., Baze citiranja: Journal of Economic Literature, EconLit
- M.Mihić, Segmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijantna analiza, Ekonomski pregled, ISSN: 0424-7558., god. 57., br. 12, 2006, str. 919-938., Baze citiranja: International Bibliography of the Social Sciences: ECONOMICS, Journal of Economic Literature, EconLit, Scopus
- M.Mihić, Segmentacija tržišta temeljem osjetljivosti potrošača na vrstu utjecaja referentnih grupa: multivarijantna analiza, Tržište, Časopis za tržišnu teoriju i praksu, znanstveni polugodišnji časopis, ISSN: 0353-4790, Vol. XVIII, br. 1/2, 2006., str. 15-28., Baze citiranja: CAB International – Accessions Unit, Wallingford, Oxon (U.K.)
- M. Mihić, Vještine prodaje i pregovaranja: Upravljanje prodajnim osobljem i prodajni menadžment, recenzirana skripta/sveučilišni priručnik, (184 str., jednostruki prored), ISBN: 953-6024-91-8, Ekonomski fakultet Split, siječanj 2007., objavljenona internoj web stranici EkonomskogFakulteta u Splitu
- N. Šerić, M. Mihić., Ethics and Social Responsibility as Weakness or Strength on the Market in Transition, Proceedings of the 7th International Conference on Enterprise in Transition, ISSN: 1846-2618, University of Split, Faculty of Economics, Split-Bol, May 24-26, 2007, 105-108 (extended abstract, full text on CD-ROM)
- M. Mihić, N. Šerić., Razmatranje i primjena teorije ponašanja potrošača s mikro i makro aspekta, XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti, Zbornik radova, ISBN: 978-953-6148-63-9, Rijeka, 25-27. listopad 2007.
- M.Mihić, Consumers’ Susceptibility to Reference Group Influence: A Segmentation Analysis, Ekonomska istraživanja, ISSN: 1331-677X, Vol. 20, No.2., prosinac 2007, Baza citiranja: CAB Abstracts, Econlit, Elsevier Science B.V.