Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja

Facebook Page - Marketing posebnih područja Google+ - Marketing posebnih područja
Naslovna » Novosti » Predstavnici EFOS-a isprobali Google Glass

Predstavnici EFOS-a isprobali Google Glass

google glass

Predstavnici Katedre za marketing imali su priliku 14.03.2014. isprobati Google Glass. Gadet Google Glass, kao revolucionaran proizvod trenutno je u razvojnoj fazi i nije komercijalno dostupan. Naočale su izrađene na principu dioptrijskih naočala bez stakala sa malim detaljem – sićušnim ekranom smještenim ispred tog oka koji naš vid obogaćuje informacijama kakve su nam dostupne na smartphoneu. Naočale su vrlo lagane, opremljene sa procesorom, kamerom, zvučnikom, mikrofonom, GPS-om te Wi-Fi i Bluetooth radijem, a najvažniji mu je dio staklena prizma u kojoj je smješten minijaturni projektor koji projicira sliku na spomenutom ekranu. Naočalama se može (osim glasovnim naredbama) upravljati u kombinaciji sa touch screen-om. Savršeno reagiraju na zvukovne naredbe (npr. ok glass…take a picture). Projiciranu sliku, možete vidjeti u vidnom polju, potrebno je malo uskladiti pogled u gornji desni kut, te nakon malo vježbe projicirana slika nas ne ometa u svakodnevnim aktivnostima. Baterija se relativno brzo troši i naočale brzo ulaze u stand by mode što je zahvalno za korisnika da nema cijelo vrijeme projiciranu sliku pred očima.

Paralelno sa razvojem Google Glass, teče i razvoj aplikacija namijenjenima za naočale. Zaključak predstavnika Katedre je kako će navedeni proizvod unijeti promjenu u nekoliko industrija – ponajviše u turizmu i obrazovanju, što je ujedno i najava kako će Google Glass postati standardno nastavno pomagalo u nastavi i na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. 

google glass  fotografija 1 (1)fotografija glass (10)