Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja

Facebook Page - Marketing posebnih područja Google+ - Marketing posebnih područja
Naslovna » O studiju » Obranjeni završni radovi

Obranjeni završni radovi

Obranjeni završni radovi na poslijediplomskom studiju do lipnja 2015. godine.

 

R.B. PREZIME I IME TEMA ZAVRŠNOG RADA
1.   Škoko Ines „Marketing privatne zdravstvene ustanove – poliklinike“
2.   Šostar Marko „Istraživanje zadovoljstva klijenata kvalitetom usluga u regionalnoj razvojnoj agenciji Požeško-slavonske županije“
3.   Vukorepa Marina „Marketinške mogućnosti WEB-a 2.0.“
4.   Matić Gabrijela „Marketing plan gospodarske zone prehrambeno-prerađivačke namjene u gradu Požegi“
5.   Vučevac Sanja „Marketinški aspekti razvoja turizma Osječko-baranjske županije“
6.   Šamec Martina „Mogućnosti e-marketinga u malom poduzetništvu“
7.   Jukić Krešimir „Marketinški aspekti mobilnih uređaja kao potpora prodaji“
8.   Majstorović Mara „Model implementacije marketing odnosa u građevinarstvu“
9.   Drenski Dobi Ivana „Marketing u lovnom turizmu“
10.       Simović Vanja „Marka proizvoda odrednica konkurentske prednosti na tržištu bezreceptnih proizvoda“
11.       Čičak Igor „Razvoj ugostiteljskog objekta primjenom guerrilla marketinga“
12.       Kibel Mirna „Ponašanje potrošača u okruženju mobilnih uređaja“
13.       Marojević Lea „Upravljanje odnosima s korisnicima usluga u Komunalcu d.o.o. Županja“
14.       Tomaz Ružica „CRM u funkciji upravljanja profitabilnošću gospodarskih subjekata s primarnom djelatnosti zaštite okoliša“
15.       Stanišić Jelena „Marketinški aspekti e-trgovine u Republici Hrvatskoj“
16.       Salha Jasmin „Model unapređenja odnosa s individualnim potrošačima u dezinfekciji, dezinsekciji i deratizaciji u kućanstvima upotrebom pozivnih centara“
17.       Kujundžić Gabrijela „Upravljanje odnosima s korisnicima osiguranja kod hrvatskih osiguravatelja“
18.       Bojmić Lovre „Mogućnosti Web-a 2.0 u turističkoj djelatnosti“
19.       Gjaić Sanja „Marketing farmaceutskih proizvoda“
20.       Milčić Tomislav „Marketinške značajke društvenih mreža“
21.       Pinatrić Aleksandra „Primjena e-marketinga u farmaceutskoj industriji“
22.       Peruničić Dušan „Mobilni marketing“
23.       Kelić Ivan „Aspekti Internet  marketinga u sustavu turističkih zajednica Republike Hrvatske“
24.       Tanocki Marija „Marketinški aspekti e-obrazovanja u osnovnoj školi“
25.       Alvir Krešimir „Mogućnost razvoja hrvatske „ugostiteljsko-turističke“ponude kao temelj postizanja konkurentnosti Republike Hrvatske na svjetskom turističkom tržištu“
26.       Štros Danimir „Osnivanje agroturizma i mediji“
27.       Coner Maja „Marketing u javnoj upravi“
28.       Bukovinski Daniel „Marketinški aspekti osnivanja Turističke zajednice Savsko Sutlanske doline i brigi“
29.       Pezelj Goran „Snaga marke kao pokretač prodaje proizvoda na inozemnim tržištima“
30.       Bršec Rolih Sandra „Organizacija ljudskih resursa u stvaranju marketinškog plana – marketinški tim“
31.       Holik Željko „Marketinški aspekti promatranja Hrvatske kao odredišta za privatne ulagače“
32.       Vrkić Zrinka „Osobitosti odnosa s javnošću na Internetu“
33.       Dević Draženka „Stvaranje brand proizvoda u očuvanju kulturne baštine s osvrtom na grad Varaždin“
34.       Tuškan Krešo „Model CRM-a neprofitnih organizacija“
35.       Korabek Marijan „Uvođenje DWH/CRM-a u financijsku instituciju (banku)“
36.       Maloča Ivan „Marketing u hrvatskim audiovizualnim djelatnostima s naglaskom na igrani film“
37.       Ricl Jesenka „Turistička revitalizacija Slavonije – kulturološka destinacija bogata arheološkim lokalitetima“
38.       Matanović Goran „Internet kao prodajni i promocijski kanal u bankarstvu“
39.       Ljuština Dušan „Činitelji marketinga kazališnih ustanova“
40.       Tubić Dejan „Osobitosti agroturizma na području Slavonije i Baranje“
41.       Barilović Zlatko „Marketinška orijentacija i kvaliteta obrazovne usluge s područja projektnog menadžmenta“
42.       Kiralj Sanda „Marketinški pristup revitalizaciji graditeljske baštine na primjeru Jelačićevih novih dvora“
43.       Belković Robert „Uloga marketinga u željezničkom prometu“
44.       Ević Blaženka „Analitički CRM u funkciji kontrole marketinga“
45.       Starešinić Zrinka „Odnosi s javnosti na Internetu“
46.       Dorić Maja „Odnosi s javnošću u Internet okružju“
47.       Martan Božica „Marketinški aspekti razvoja zdravstvenog turizma u Varaždinskim Toplicama“
48.       Patafta-Podgorelec Vlatka „Razvoj hrvatske kreativne scene primjenom E-marketinga“
49.       Topić Matko „Marketinški aspekti festivala Varaždinske barokne večeri kao kulturne manifestacije u turizmu“
50.       Obraz Robert „Upravljanje odnosima s potrošačima na tržištu opreme za ventilaciju“
51.       Tomašić Karmen „Gerila marketing i njegova primjena u tvrtki B.T.C.“
52.       Antolović Stella „Marketing u kulturi u funkciji razvoja kulturnog dobra Medvedgrad“
53.       Špehar Ivana „Upravljanje odnosima s potrošačima u maloprodaji“
54.       Dib Kristina „Stanje privatnih maraka na tržištu na primjeru dm-a“
55.       Paljug Željko „Uloga i značaj marke u generičkom poslovanju etičkih lijekova“
56.       Lacković Damir „Web aplikacija u službi prodaje na specifičnom tržištu“
57.       Kunštek Viktorija „Strategija marketinga neprofitnih organizacija“
58.       Magoč Simoni Andreja „Primjena marketinga u osnovnoškolskom obrazovanju“
59.       Sabolski Pavo „Marketing – mix na primjeru ergele Đakovo“
60.       Rešetar Zlatko „Istraživanje tržišta u svrhu uvođenja novog tekstilnog proizvoda na tržište“
61.       Pavičić Nikolina „Brandiranje kao izlaz Hrvatske drvne industrije iz krize“
62.       Lacković Ivana „Marketinški aspekti suvremenog komuniciranja“
63.       Kršić Sanja „Primjena društvenih mreža u turizmu“
64.       Kokanović Dejana „Oglašavanje na Internetu – fenomen Facebook-a“
65.       Drvar Mirko „Istraživanje korisnika zadovoljstvom usluga hitne medicinske pomoći i sanitetskog prijevoza“
66.       Jurlina Nina „Neuromarketing“
67.       Bionda Vranaričić Iva „Odrednice strateškog  razvoja proizvođača laboratorijske opreme“
68.       Katić Sendi „Marketing privatne obrazovne institucije“
69.       Petroci Dekan Aleksandra „Stvaranje i rušenje tržišne vrijednosti marke“
70.       Colić Endi  „Internet kao instrument istraživanja tržišta“
71.       Pejić Mladen „Marketinški aspekti  razvoja turizma u Baranji“
72.       Petrić Antun „Marketing novog proizvoda na poslovnom slučaju u industriji vina“
73.       Rogić Filip „Marketinški aspekti turizma iločkog kraja“
74.       Rozga Goran „Implementacija e-marketinga u tvrtki „Energetski dom““
75.       Bilić Nikolina „Razvijanje odnosa s potrošačima na tržištu maloprodajnih prehrambenih proizvoda“
76.       Dobrinčić Ivan „Upravljanje farmaceutskom markom na tržištu receptne potrošnje i dermokozmetike“
77.       Marić Blaženko „Mogućnost implementacije CRM-a u Hotel Osijek“
78.       Čepelak Melita „Značenje branda u ostvarivanju tržišnog liderstva“
79.       Jakičić Darija „Utjecaj marketinga na razvoj turističkog brenda  Slavonije i Baranje“
80.       Topolko Bernarda „Uloga marketinga u odgovarajućem upravljanju cestama i autocestama u Međimurskoj županiji“
81.       Jurić Igor „Osobitost prodaje sjemenskih proizvoda s posebnim osvrtom na kukuruz“
82.       Besten Marija „Model upravljanja odnosima s Coolinarikinim potrošačima u funkciji bolje realizacije prehrambenih proizvoda Podravke d.d.“
83.       Šmit Marija „Djeca kao potrošači“
84.       Krpan Hrvoje „Primjena internetskog marketinga u kreiranju, profiliranju i evaluaciji web-sjedišta“
85.       Svitlica Danijel „Stanje i perspektiva elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj“
86.       Konta Dino „Elektronička trgovina s osvrtom na načine plaćanja u e-trgovini“
87.       Ketović Ivana „Turistički resursi kao potencijal  razvoja grada Kutjeva“
88.       Pokupec Ivan „Marketinška orijentacija Visoke škole za poslovanje i upravljanje „Baltazar Adam Krčelić““
89.       Udarević Ana „Geolokacijske aplikacije“
90.       Opačić Predrag „Kulturna baština u funkciji razvoja i promocije turizma Osječko-baranjske županije“
91.       Cvetanović Sanja „Model razvijanja odnosa s potrošačima modnih artikala upotrebom društvene mreže Facebook“
92.       Podmanicki Toni „Marketinški aspekti u izradi web-sjedišta“
93.       Žunić Jerko „Uloga i razina korištenja e-marketinga od strane malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj“
94.       Matijević Denis „Marketing prehrambenih proizvoda s naglaskom na konzervirano voće i povrće“
95.       Jambrek Sanina „Uloga i značaj zaštite elemenata identiteta marke kao sredstvo smanjenja rizika u poslovanju“
96.       Kovačević Damir „Alati i metode za upravljanje kvalitetom i njihova primjena u specijaliziranim prodavaonicama“
97.       Uzelac Nataša „Podizanje motivacije zaposlenika u funkciji jačanja pozitivnog imidža poduzeća“
98.       Turalija Kurtak Zrinka „Marketinški aspekti konvergencije medija na Internetu s posebnim osvrtom na e-televiziju“
99.       Bodrožić-Selak Petar „Marketinške strategije razvoja turizma u Brodsko-posavskoj županiji“
100.    Remenar Vjenceslava-Katarina „Okus, miris i zvuk kao elementi identiteta marke
101.    Tolušić Marija „Promocija vinskih cesta u funkciji razvoja turizma Baranje“
102.    Vidaković Ružića „Model upravljanja odnosima s potrošačima u Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda
103.    Bošnjaković Maja „Marketinški aspekti poslovanja Porezne uprave Republike Hrvatske
104.    Sremić Franjo  „Pristupi mjerenju zadovoljstva klijenata za potrebe poslovnog upravljanja“
105.    Simendić Snježana „Poslovni primjer marketinške komunikacije na primjeru razvoja robne marke Neofen“
106.    Tomičić Sušanj Žana „Uloga marketinga na tržištu generičkih lijekova“
107.    Kadlec željka „Mogućnosti marketinga visokih učilišta (visokih škola i veleučilišta)“
108.    Pejić Mario „Primjena e-marketinga u politici“