O studiju
Sukladno Zakonu o akademskim i stručnim nazivima i akademskom stupnju, završetkom Specijalističkog poslijediplomskog studija Marketing posebnih područja stječe se akademski naziv sveučilišni/a specijalist/specijalistica ekonomije ili skraćeno univ. spec. oec.
Cilj poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja je obrazovanje i osposobljavanje polaznika za upravljanje marketingom u različitim djelatnostima profitnog i neprofitnog sektora. Studij je namijenjen sadašnjim i budućim menadžerima i djelatnicima u gospodarstvu i izvangospodarskim djelatnostima kako bi proširili dosadašnja znanja, upoznali se sa najnovijim spoznajama teorije i prakse marketinga i ovladali vještinama rješavanja složenih marketinških problema.
Koliko traje studij?
Studij traje jednu godinu (dva semestra) i uključuje polaganje četiri obvezna kolegija (prvi semestar) te pet izbornih kolegija (drugi semestar) i izradu dva seminarska rada. Studij se završava izradom i obranom završnog rada.
OBVEZNI KOLEGIJI |
IZBORNI KOLEGIJI |
Tko može ostvariti pravo upisa?
Pravo upisa na studij imaju osobe koje su završile odgovarajući četverogodišnji sveučilišni dodiplomski studij (po starom sustavu obrazovanja), odnosno diplomski studij (po Bolonjskom procesu), a također i osobe koje su završile specijalistički stručni diplomski studij (po Bolonjskom procesu i stekle 120 ECTS bodova, i zajedno sa I. razinom obrazovanja ukupno 300 ECTS bodova)) s prosječnom ocjenom 3,5 ili više (ukoliko je prosjek manji, pristupnik je dužan priložiti preporuku dvojice nastavnika u znanstveno-nastavnom zvanju iz znanstvene discipline marketinga), koje poznaju najmanje jedan svjetski jezik i informatički su pismene.
Poslijediplomski specijalistički studij može upisati i polaznik koji je završio drugi srodni četverogodišnji sveučilišni dodiplomski studi ili diplomski studij uz polaganje razlikovnih ispita.
Kako je organizirana nastava?
Studij je organiziran kao izvanredni studij, a nastava se izvodi u poslijepodnevnim satima (u pravilu petkom poslijepodne a subotom prijepodne). Uz predavanja, tijekom studija velika pozornost je usmjerena na samostalan i timski rad. Nastava se, osim predavanja, sastoji od pristupnih, pojedinačnih i timski izrađenih projekata, razrade poslovnih slučajeva i mentorskog rada.
Cijena studija
Cijena Poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja je 29 500 kuna plativo u nekoliko obroka (detalji plaćanja se preciziraju sa voditeljem studija).