Poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja

Facebook Page - Marketing posebnih područja Google+ - Marketing posebnih područja
Naslovna » Novosti » Konferencija CRODMA 2019.

Konferencija CRODMA 2019.

crodma_2019_naslovna

Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA) organizirala je 4. po redu znanstveno-stručnu konferenciju na temu MARKETING 4.0 . Konferenciju su otvorili dekanica Fakulteta za organizaciju i informatiku Izv.prof.dr.sc. Nina Begičević Ređep i predsjednik udruge CRODMA Porf.dr.sc. Damir Dobrinić nakon čega su sudionici mogli poslušati pozvane goste predavače na najaktualnije teme iz područja direktnog i interaktivnog marketinga. Predstavnici Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeka su i ove godine bili Davorin Turkalj i Antun Biloš koji je osim sa radom participirao i u moderiranju jednu od sesija izlaganja. Vjerujemo da nam nakon zaključnih razmatranja ostaje samo da uputimo pohvale organizatorima i poželimo da i narednih godina nastave sa unapređivanjem rada udruge i konferencije s ciljem promoviranja ravoja i doprinosa ovog prominentnog područja digitalnog marketinga. 

Crodma2019Crodma2019a